πρόβλημα firefox ή ιστοσελίδας ;

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Mon Jun 23 16:34:06 BST 2008

O/H Nikos Alexandris έγραψε:

> Σίμο,
>
> σ' ευχαριστώ που κυνηγάς στα ζητήματα αυτά την λεπτομέρεια προς όφελος
> όλων. Μαθαίνουμε πολλά μέσα από την λίστα.
>
> Μόλις δοκίμασα στον κώδικα που έγραψες. Ναι, υπάρχει πρόβλημα με την
> έκδοση 3 (firefox) σε 64bit. Σημειώνω όμως ότι (στο σύστημά μου) δεν
> καταρρέει ολοκληρωτικά ο firefox.

Ο παραπάνω κώδικας είναι για την επίδειξη ότι υπάρχει πρόβλημα.
Όπως είναι δεν κάνει το F3 να καταρρεύσει. Εδώ χρειάζονται
περισσότερες δοκιμές που δεν είμαι σε θέση να κάνω ο ίδιος.
Χρειάζεται να δημιουργεί γράμμα όπως εκείνου που έστειλε ο
Sergey, και να σταλθεί σε λογαριασμό GMail. Μετά, διαβάζεις το γράμμα
από το F3.

Θα μπορούσε κάποιος να ξεκινήσει από το γράμμα του Sergey (όπως έχει
σταλθεί
στο GMail, και να προσπαθήσει να απλοποιήσει την κατάσταση.
Μια άλλη επιλογή είναι η προσθήκη του κώδικα σε κάποια περίπλοκη σελίδα
με tables κτλ
για να δει κανείς αν καταρρέει ο F3. Μέχρι αν εντοπιστεί ένα σχετικά
μικρό αρχείο
που μπορεί να επιδείξει το πρόβλημα.

Από την αναφορά σφάλματος ειπώθηκε ότι το πρόβλημα με την κατάρρευση
(πιο σημαντικό)
είναι πιθανό να σχετίζεται με τη βιβλιοθήκη Cairo που χρησιμοποιεί ο F3
(64-bit έκδοση).