πρόβλημα firefox ή ιστοσελίδας ;

spiros chek2fire at gmail.com
Mon Jun 23 09:44:14 BST 2008

O/H Simos Xenitellis έγραψε:
> O/H Tsabolov Sergey έγραψε:

> Καθώς πήγα να διαβάσω την απάντηση αυτή από το GMail (web), ο Firefox 3
> (Ubuntu, x86_64) κατέρρευσε!
> Το δοκίμασα αρκετές φορές με το ίδιο αποτέλεσμα.
>
> Firefox για Linux που δίνει το mozilla.com: Δεν έχει πρόβλημα
> Firefox για Windows που δίνει το mozilla.com: Δεν έχει πρόβλημα
> Firefox (Ubuntu, x86_64), 3.0, από το αποθετήριο: Έχει πρόβλημα
>
> Όπως φαίνεται, το πρόβλημα έχει να κάνει με το Firefox του Ubuntu Linux
> μόνο.
> Μπορούμε να έχουμε περισσότερα παραδείγματα για το αν καταρρέει ο Firefox;
> [...]
Mέχρι στιγμής ο firefox δεν μου έχει καταρεύσει σε καμία σελίδα και την
χρησιμοποιώ από την beta. Για κάποιο διάστημα είχα πρόβλημα με αυτό εδώ
το bug

https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/linux-restricted-modules-2.6.24/+bug/212648

αλλά ήταν θέμα των nvidia driver που τώρα έχει διορθωθεί. Το πρόβλημα
στο κάνει μόνο όταν πας να δεις το gmail? Σε μένα το gmail λειτουργεί
κανονικά αλλά σε 32αρα έκδοση.