πρόβλημα με hardware drivers

Konstantinos Poulios poulios.konstantinos at googlemail.com
Mon Jun 23 00:06:06 BST 2008

αν δεν καταφερεις κατι με τους κλειστους drivers fglrx εγω θα σου
προτεινα να δοκιμάσεις τους ανοιχτους drivers ati(radeon). Εγώ έχω
παρόμοια κάρτα, την Molitity Radeon X700, κι έχω πολύ θετική εμπειρια
απο τους ανοιχτους drivers.

https://help.ubuntu.com/community/RadeonDriver

Παντως αν το δοκιμασεις θα συναντησεις καποια προβληματα:

1. Για να ενεργοποιησεις το compiz θα πρεπει να ρυθμισεις το compiz να
παραβλεπει την blacklist.

2. Αφου ενεργοποιησεις το Compiz πιθανον να αντιμετωπίσεις τυχαια
κολλήματα του γραφικού περιβάλλοντος (αρκετα συχνα). Για μενα η λύση
ηταν να αλλάξω μία παράμετρο στο xorg.conf αλλάζοντας το ΧΑΑ σε ΕΧΑ.

Option "AccelMethod" "EXA"

Αν αυτό δεν δουλέψει για την δική σου κάρτα υπάρχει η λύση να βαλεις
τους πιο προσφατους drivers ati(radeon) συμφωνα με τις παρακάτω οδηγίες:

http://www.phoronix.com/forums/showthread.php?t=9951

Παντως αν τελικά κανεις τους open source να δουλέψουνε με compiz χωρις
κολλήματα θα έχεις ορισμένα σημαντικά πλεονεκτήματα:

1. Θα γλιτωσεις απο το ενοχλητικό τρεμόπαιγμα των παιχνιδιων ή του
googleearth που συμβαινει με τους κλειστους drivers fglrx κι
ενεργοποιημενο το Compiz.

2. Θα έχεις καλυτερη υποστηριξη για εξωτερική οθόνη.

Για μία σύνοψη δες εδώ:

http://ubuntu.opengr.net/viewtopic.php?f=10&t=237

Φιλικά

Κώστας