Πρόβλημα με Firefox

Panagiots Mantis mantispan at gmail.com
Sun Jun 22 13:27:41 BST 2008

Καλησπέρα,

Το πρόβλημα είναι το εξής:

Ο συγκεκριμένος υπολογιστής είχε firefox αλλά είχα να τον χρησιμοποιήσω(τον
υπολογιστή) τουλάχιστον ένα μήνα! Όταν τον άνοιξα μετά από τόσο καιρό ο
firefox δεν μπορούσε να συνδεθεί στο δίκτυο.
Τον απεγκατέστησα και τον ξαναεγκατέστησα.
Τίποτα.
Το πρόβλημα το ίδιο.
Κατέβασα άλλη έκδοση αλλά πάλι τίποτα.
Κατέβασα και τον firefox 3 τώρα αλλά πάλι τίποτα.

Το μύνημα που μου βγάζει είναι το εξής :

<<
Σφάλμα αποτυχίας σύνδεσης

Υπήρξε πρόβλημα σύνδεσης στην προσπάθεια επικοινωνίας με
el.start2.mozilla.com.

Η εφαρμογή απέτυχε να συνδεθεί στην καθορισμένη σελίδα, αν και αυτή η σελίδα
υπάρχει. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι η σελίδα δεν δέχεται επισκέψεις, ο
εξυπηρετητής να έχει πρόβλημα, ή να μην υποστηρίζει την υπηρεσία ή τη θύρα
στην οποία προσπαθείτε να συνδεθείτε.

Αυτό μου το βγάζει για οποιαδήποτε σελίδα και αν προσπαθήσω να μπω.
Όταν είχα τον firefox 2 μου έγραφε στο μύνημα ότι μπορεί να έχει πρόβλημα με
το firewall.
Το firewall όμως είναι κλειστό.
Και δεν έχω αλλάξει τίποτα στις ρυθμίσεις του υπολογιστή.

Μήπως κάποιος μπορεί να βοηθήσει?

Ευχαριστώ.