Πάρα πολύ αργή εκκίνηση και όχι μόνο......

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Fri Jun 20 16:35:40 BST 2008

On Fri, 2008-06-20 at 18:15 +0300, Pavlos Ponos wrote:
> Καλησπέρα..
>
> Νομίζω ότι το αγαπημένο μου λειτουργικό έχει βαλθεί να μου αλλάξει τη
> γνώμη που έχω για τη σταθερότητα του.
> Τα προβλήματα είναι πολλά που αντιμετωπίζω με την 8.04.. Θα αναφέρω 2-3
> αν και ο λόγος του e-mail είναι άλλος: Κολλάει ο firefox σε καθημερινό
> επίπεδο, πρόβλημα με τον ήχο όπου σταματάει ξαφνικά, μαύρη οθόνη ξαφνικά
> και επανεκκίνηση του Η/Υ χωρίς να κάνω τίποτα εγώ. Πράγματα που τα
> συναντάνε φίλοι μου στα "παράθυρα"..
>
> Πάμε όμως στο πρόβλημα που αντιμετωπίζω απ' την Τετάρτη όταν και
> [...]

Καλησπέρα σε σένα Παύκο και σε όλους μαζί ;-)

Παύλο,

(α) τα "συμπτώματα" που αναφέρεις μου θυμίζουν πρόβλημα με το υλικό
μέρος του υπολογιστή (ή αλλιώς υλισμικό;). Μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα
με τις μονάδες μνήμης;

(β) η μεγάλη καθυστέρηση κατά την εκκίνηση ίσως να οφείλεται στο ότι το
σύστημα αναζητά πρόσβαση στο διαδίκτυο (ασύρματο;). Μπορείς να
απενεργοποιήσεις το ασύρματο δίκτυο και να δεις αν αλλάξει κάτι (εφόσον
βέβαια έχεις ασύρματο και είναι ενεργοποιημένο).

Αν ψάξει κανείς στο αγγλόφωνο ubuntu-forum θα δει ότι υπάρχουν και άλλοι
με το ίδιο παράπονο (http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=818852) .
Ίσως να είναι κάτι άσχετο με αυτό που αναφέρω εγώ.

(...συγγνώμη, δεν κοίταξα στο ελληνικό φόρουμ).