Thunderbird

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Wed Jun 18 22:19:12 BST 2008

Τελικά φίλε έκανα κάτι πιο δραστικό. Έσβησα τον λογαριασμό. Έσβησα και
όλα τα μαιλ που ήταν κρατημένα. Τον ξαναδημιούργησα και κατέβασε όσα
είχα αφήσει στον κεντρικό server. Έτσι έγινε και κάθαρση. Θα κρατήσω και
τα παλιά και ίσως τα δοκιμάσω άλλη φορά. Συγκεκριμένα το αρχείο Inbox.

Στάθης

O/H Tsabolov Sergey έγραψε: