Thunderbird

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Wed Jun 18 17:33:10 BST 2008

Σε επανεκκίνηση δεν διορθώνεται.
Το χρησιμοποιώ στο freemail. Όταν μπαίνω σε webmail το βλέπω κανονικά.
Το θέμα είναι ότι σε αυτό το λογαριασμό που είναι freemail τα κατεβάζει
κανονικά και τα βλέπω. Στον άλλο απλά ανοίγει τα headers αλλά δεν
δείχνει τίποτα στο μήνυμα.
Δεν ξέρω τι να κάνω. Να το γυρίσω σε Evolution? Το Thunderbird με βόλεψε
αφάνταστα.

O/H spiros έγραψε: