Ερώτημα σχετικό με την πιο διαδεδομένη διανομή

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Mon Jun 16 12:09:50 BST 2008

Εγώ το βλέπω το μέλλων ακόμη καλύτερο για πολλούς λόγους από αυτά που
γίνονται στην Ευρώπη διαβάστε από τα παρακάτω

http://ec.europa.eu/idabc/en/chapter/469

Από μας εξαρτάται αν το μάθει ο κόσμος και θα αρχίσει να το προτιμάνε
άλλα παίζουν μεγάλο ρόλο και τα καταστήματα Η/Υ , αν ο κόσμος θα αρχίσει
να ζητά   να μην υπάρχουν  εγκαταστημένα "Παράθυρα" τότε θα καταλάβουν
ότι θα χάσουν πελατεία και δεν τους συμφέρει αυτό .Θα κερδίσει όποιος
τολμήσει να το κάνει πρώτος .

Δεν ξέρω αν άδεια θα γίνει στο μέλλον καλύτερη η όχι το θέμα είναι ότι
δεν μπορεί να αλλάξει και τώρα και να το ήθελε κάποιος , κοινότητα έχει
μεγαλύτερη δύναμη από διάφορους ας πούμε "κακούς " και δεν θα αφήσει να
γίνει αυτό , και ήδη σε πολλά κράτη υπάρχουν νόμοι τα περί  άδειες αυτές
άρα πάντα θα βρεθεί  λύση  .

Υ.Γ. Εμείς αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι συνεχώς να ενημερώνουμε
τους γνωστούς , φίλους , συγγενής ότι υπάρχει και αυτό και είναι
καλύτερο , ασφαλέστερο , δεν στοιχίζει , σταθερό   και εύκολο στην χρήση .

Μπορούμε να το κάνουμε  ιδού είναι το ερώτημα ......................, αν
ναι ας το κάνουμε και να χαρούμενοι όταν θα βλέπουμε ότι τους αρέσει και
δεν τους είναι δύσκολο .

O/H Stathis έγραψε: