Η επιλογή συνδέσμου μέσα από το evolution εκκινεί τον φυλλομετρητή χωρις να αναζητά το σύνδεσμο

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Fri Jun 13 11:07:54 BST 2008

Στις 13-06-2008, ημέρα Παρ, και ώρα 12:27 +0300, ο/η Ilias Paraponiaris
έγραψε:

> Σε εμένα με ubuntu 8.04, gnome & evolution 2.22.2, και firefox 3.0
> δουλεύει μια χαρά χωρίς το πρόβλημα που αναφέρεις, και μάλιστα ανοίγει
> τον σύνδεσμο σε νέα καρτέλα αν έχω ήδη ανοιχτό το firefox

Στις "Προτιμώμενες Εφαρμογές" δεν έχω την επιλογή για firefox παρά μόνο
για galeon. Με Επιλέγοντας "Προσαρμοσμένη" και ορίζοντας την εντολή
"firefox-2 -new-tab %s" έλυσα το πρόβλημα.

Γιατί όμως δεν εμφανίζεται η επιλογή firefox;