ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ FACEBOOK

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Wed Jun 11 17:54:23 BST 2008

Δεν ξέρω τί παίζει με λεφτά κλπ. Μιά άλλη εναλλακτική είναι το MySpace.
Χθες-προχθές άκουσα στο Ράδιο Αρβύλα με τον Παπακωνσταντίνου ότι
τελευταία τα συγκροτήματα δεν στέλνουν demo αλλά κάνουν μια σελίδα στο
MySpace και βάζουν εκεί την δουλειά τους. Στέλνουν "διαφημιστικά" σε
χρήστες και αν πιάσει σε κάποιον παραγωγό, ΟΚ. Αν όχι απλά θα έχουν κοινό.

Μετά το Forum να έρθει και αυτό... Θα ήταν ότι καλύτερο. Πως λέι,
είμαστε ωραίοι εμείς οι έλληνες. Να δούμε όμως και πόσοι είμαστε...

O/H Dimitris Diamantis - ftso έγραψε: