Backup πρόγραμμα

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Tue Jun 10 08:25:50 BST 2008

On Mon, 2008-06-09 at 18:59 +0300, Vasilis Yiannakos wrote:
> O/H Giannis Tsakiris έγραψε:
> Δεν έχω τόσες απαιτήσεις από το backup. Για το φωτογραφικό μου αρχείο
> πρόκειται, οπότε δεν τίθεται θέμα "κατά λάθος σβησίματος". Το έχω σε 2
> διαφορετικούς σκληρούς, το να κρατάω backup και σε τρίτο είναι πολύ,
> αφού μιλάμε για ατελείωτα GB (είμαι ενθουσιώδης ερασιτέχνης φωτογράφος
> και τα GB γεμίζουνε για πλάκα!!)
>
> Θα ήθελα κάτι με GUI, οπότε προς το παρόν το script το αποκλείω.....
>
> O/H Ilias Paraponiaris έγραψε:
> >
> Αυτά τα δυο είναι αρκετά καλά, αλλά δεν μπορώ να τα προγραμματίσω...
> Υπάρχει τρόπος?
Σε linux για όλα υπάρχει τρόπος(!), εγώ δεν τον ξέρω...
πάντως ρίξε μια ματιά εδώ
http://ubuntu.opengr.net/viewtopic.php?f=9&t=175
.... ή απλά να θυμάσαι να κάνεις ένα-δύο κλικ κάθε μέρα  (χειρονακτικά)
> Επίσης θα ήθελα, αν δεν βρίσκουν κάποιο αρχείο στο αρχικό folder, να
> το σβήνουν και από το τελικό. Γίνεται αυτό?
Ναι, αυτή είναι η διαφορά synchronization από backup, δηλ αν σβήσεις
κάτι στο Α θα σβήστεί και στο Β, και αν το ρυθμίσεις δουλεύει και
αντίστροφα.