language error sto splash screen

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Fri Jun 6 21:49:10 BST 2008

On Fri, 2008-06-06 at 13:35 -0700, stathis78 wrote:
> καλησπερα,
> μπορει καποιος να βοηθησει? εκανα εγκατεστησα driver της ati  γιατι ετρεχε
> με τους mesa. και απο οτι ειδα μου αντικατεστησε και ενα file αρχειου το
> xorg.conf. απο εκεινη την στιγμη δεν μπορω να μπω στο συστημα γιατι μου
> γραφει μονο στα Ελληνικα και δεν μπορω να αλλαξω σε αγγλικα. η  εντολη
> alt+ctrl+f2 ανοιγει αλλα δεν ειναι δυνατον να βγαλεις ακρη στο τι λεει
> (μαλον προβλημα γραφικων η γλωσσας)
> μπορω να μπω σε recuovery mode απο boot με f2 αλλα δεν εχω καταφερει να
> αλλαξω κατι μιας και δεν ειμαι εξεικιομενος σε αυτο το περιβαλον
> [...]

Στάθη,

ελπίζω να σε βοηθήσουν τα παρακάτω.

(Α) αν μπορείς να μπεις σε recovery mode, πήγαινε μέσα από το τερματικό
στον κατάλογο /etc/X11/ και βρες το τελευταίο backup του αρχείου
xorg.conf (λογικά θα υπάρχει και πρέπει να είναι της μορφής
xorg.conf.20080606113528)

Δηλαδή:
1. cd /etc/X11/

2. ls -lt
#Εδώ δες το αμέσως επόμενο αρχείο κάτω από το xorg.conf  και παρατήρησε
την ημερομηνία του. Αν είναι χθεσινό/σημερινό (ανάλογα με το πότε έκανες
την απόπειρα να εγκαταστήσεις τον οδηγό ati)

( Αν υπάρχει τότε...) 3. sudo cp  xorg.conf.20080606113528 xorg.conf

4. Ctrl-Alt+F7 και προσπάθησε να μπεις.

(Β) Μπες σε recovery mode και εκτέλεσε sudo dpkg-reconfigure
xserver-xorg

Φιλικά,

Νίκος