Μια γνώμη για αγορά Φορητού.

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Fri Jun 6 10:38:49 BST 2008

On Fri, 2008-06-06 at 12:20 +0300, Manolis Christodoulou wrote:

> Μάλλον το επόμενο για την καλύτερη συνεργασία κάρτας γραφικών. Ως γνωστό
> οι NVIDIA είναι οι μόνες κάρτες που δεν αντιμετωπίζουν το πρόβλημα του
> Compiz με το DRI και μέχρι την κυκλοφορία του DRI2 νομίζω ότι υπερέχουν
> για εγκατάσταση linux.

έχει συζητηθεί και στο φόρουμ
http://ubuntu.opengr.net/viewtopic.php?f=10&t=161&st=0&sk=t&sd=a&hilit=dell

1. Οθόνη: Προσωπικά προτιμώ μετά βεβαιότητας ματ και όχι γυαλιστερή
(TrueLife) διότι η 2η ναι μεν είναι στην μόδα και έχει ποιο φωτεινά
χρώματα αλλά οι αντανακλάσεις είναι άκρως ενοχλητικές. Επιπλέον να
θυμίσω ότι η ποσότητα της πληροφορίας που βλέπεις στην οθόνη εξαρτάται
από την ανάλυση και όχι από το μέγεθος, βεβαίως αν έχεις υπερβολικά
μεγάλη ανάλυση σε μικρή οθόνη τότε θα είναι όλα μικροσκοπικά.
2. WiFi: Γενικά η Dell δίνει αρκετές επιλογές, προσοχή(!), διάλεξε
Intel Pro/Wireless και όχι Dell που είναι στην πραγματικότητα Broadcom.
3. Κάρτα Γραφικών: Συμφωνώ για NVidia αν και οι Intel επίσης δεν έχουν
πρόβλημα.
4. Αν έχει πρόβλημα ο ήχος θα βρεις λύση εύκολα μάλλον στο
https://wiki.ubuntu.com/Gutsy_Intel_HD_Audio_Controller
5. Πάρε 3 χρόνια εγγύηση, το service της εταιρίας είναι εξαιρετικό,
μοναδικό για Ελλάδα.
6. Νομίζω ότι:
- vostro: επαγγελματικό οικονομικό
- latitude: επαγγελματικό
- precision: επαγγελματικό high end
- xps: multimedia-οικιακό high end
- inspiron: οικιακό

Να προσθέσω ότι αν το ζητήσεις τηλεφωνικά από την ίδια την εταιρία (έχει
τηλ στο site) συνήθως θα σου κάνουν 15-20% καλύτερη τιμή από την
αναγραφόμενη στο site της εταιρίας όπου κάνεις configuration την σύνθεση
που επιθυμείς.