www.gspa.gr μουντζουρωμένη ιστοσελίδα

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Tue Jul 29 00:03:07 BST 2008

On Fri, 2008-07-18 at 15:31 +0300, Ilias Paraponiaris wrote:
> [...]

Ακόμη δεν έλαβα απάντηση από τους ιθύνοντες. Δεν είναι υποχρεωμένοι
φαίνεται να απαντήσουν... :-)

Το μήνυμά μου προς grammateia at ypesdda.gov.gr στις "Fri, 18 Jul 2008
16:16:36 +0300"

<< Γεια σας.

Σας ενημερώνω για την κακή εμφάνιση της ιστοσελίδας του Υπ. Εσωτερικών
(http://www.gspa.gr/(2611697621832253)/eCHome.asp?lang=1):

η στήλη αριστερά δεν μπορεί να αναγνωσθεί αφού οι διάφοροι σύνδεσμοι
αλληλοεπικαλύπτονται.

Που οφείλεται η κακή εμφάνιση; Χρησιμοποιώ τον φυλλομετρητή firefox3.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά και αναμένω με ενδιαφέρον μια ενημέρωση από
την πλευρά σας σχετικά με το πρόβλημα.

Με εκτίμηση,
Νίκος Αλεξανδρής >>