Partition gvfs

Pavlos Ponos ponospaulos at yahoo.gr
Mon Jul 28 08:24:28 BST 2008

Καλημέρα! Καιρό είχα να σας "πρήξω" με τις απορίες μου!!!

Έκανα για πολλοστή φορά εγκατάσταση στον υπολογιστή μου απ' την αρχή την
8.04 και μόλις τώρα είδα απ' το System Monitor ότι μαζί με τα partition
που έχω για root και home έχω και ένα ακόμα με σημείο επαφής
/home/pavlos/.gvfs.. Στο είδος αναφέρει: fuse.gvfs-fuse-deamon. Έχει
ίδιο μέγεθος με το root μου. Μπορεί να το έβγαζε και στις προηγούμενες
εγκαταστάσεις που έκανα αλλά τώρα μόλις το πρόσεξα...

Να το σβήσω; Τι ακριβώς είναι;

Υ.Γ.: άφησα ένα κενό χώρο στο δίσκο ώστε να βάλω και fedora για
πειραματισμό. Παίζει κάποιο ρόλο;