Πραγματικό κενό ασφαλείας ή διαφήμιση για την μικροσοφτ;

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Sun Jul 27 04:47:13 BST 2008

Διαβάζοντας τα "νέα" στο in.gr [1] όπου στο τέλος γίνεται αναφορά για
patch χωρίς συγκεκριμένη αναφορά για λειτουργικό σύστημα ή φυλλομετρητή,
μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι ίσως πρόκειται για διαφημιστικό
τέχνασμα αφού, συχνά, η καλύτερη διαφήμιση είναι η αρνητική διαφήμιση.

Σε προηγούμενο άρθρο βέβαια [2] γίνεται αναφορά patch για Internet
Explorer.

Προσπάθησα να διαβάσω περισσότερα στον δικτυακό τόπο
http://www.doxpara.com/ - το κείμενο με τίτλο Details [3] και να ελέγξω
το DNS απ' το οποίο βγαίνω στο διαδίκτυο με το "DNS Checker" στην
ιστοσελίδα doxpara.com.

Δεν είμαι μάγος επί των διαδικτυακών υπηρεσίων οπότε και ρωτώ: πόσο
σοβαρό είναι ή δεν είναι το εν λόγω κενό ασφαλείας για
linux/firefox(galeon,epiphany κ.λπ.);

[1] http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=922508&lngDtrID=252
[2] http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=918041
[3] http://www.doxpara.com/?p=1185