Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΛΥ ΜΝΗΜΗΣ Ο FIREFOX

Giannis Tsakiris giannis.tsakiris at gmail.com
Sat Jul 26 22:38:29 BST 2008

είχα ενοχλήσει κι άλλη φορά τη λίστα σχετικά με τα ζόρια που τραβάει ο
Firefox στον υπολογιστή μου.
στο τέλος τα παράτησα γιατί καταλαβαίνω πως είχα αρχίσει να γίνομαι
ενοχλητικός, αλλά με ευκαιρία αυτό το ποστ θα ήθελα να αναφέρω ξανά το
πρόβλημα που έχω. Γενικά ο Firefox στον υπολογιστή μου είναι πολύ...
δυσκοίλιος. Ότι κι αν προσπαθήσω να κάνω γίνεται με μεγάλη καθυστέρηση και
κατόπιν... σκέψης, π.χ. το να ανοίξω νέο παράθυρο ή tab, ή να μου ανοίξει
μια σελίδα, ή να χρησιμοποίησω τη λωρίδα κύλισης. Ακόμα και στην πιο απλή
διαδικασία η cpu που καταναλώνει ο Firefox εκτινάσεται στα ύψη (ακόμα και
99%) και τα πάντα στον υπολογιστή κολλάνε στιγμιαία. Ειδικά σε πολύ βαριές
σελίδες, όπως το Gmail, η κατάσταση είναι (ειλικρινά...) απελπιστική, σε
σημείο να σε κάνεις να θες να ξηλώσεις και το ubuntu και να ξαναβάλεις τα ΞΠ
(στα οποία να σημειωθεί ότι ο Firefox δουλεύει θαυμάσια).
Κάποια στιγμή μάλιστα σκέφθηκα να δοκιμάσω εναλλακτικούς περιηγητές μήπως
βρω κάποιον που να μου κάνει τη δουλειά μου πιο άνετα, αλλά τότε διαπίστωσα
ότι και οι υπόλοιποι τα ίδια μου κάνανε. Το κοινό τους χαρακτηριστικό ήταν
ότι όλοι χρησιμοποιούσαν τον Geck σαν rendering engine. Ίσως το πρόβλημα να
είναι τελικά στον gecko και όχι στον Firefox.
υπενθυμίζω τη σύνθεση του υπολογιστή μου: p4 2.66GHz, 1.5GB RAM, GeForce
6200 256MB
επίσης να σας πω ότι ο compiz και τα visual effects δουλεύουν άψογα και
ταχύτατα.
όποια ιδέα ευπρόσδεκτη!