Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΛΥ ΜΝΗΜΗΣ Ο FIREFOX

Dimitris Diamantis - ftso kotsifi at gmail.com
Fri Jul 25 17:09:56 BST 2008

Στις 25 Ιούλιος 2008 6:48 μμ, ο χρήστης Nikos Alexandris <
nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de> έγραψε:

> http://bmaurer.blogspot.com/2006/03/memory-usage-with-smaps.html

> Με τέσσερις καρτέλες ανοιχτές σε φορητό με 2 γίγα μνήμη, 2 επεξεργαστές
> επί 2GHz
>
> $uname -a
> Linux vertical 2.6.24-19-generic #1 SMP Fri Jul 11 21:01:46 UTC 2008
> x86_64 GNU/Linux
>
> $ sudo python mem.py
> [...]
> 71.6 MiB +  23.0 MiB =  94.5 MiB   firefox
> Private  +   Shared  =  RAM used   Program
>
> Νίκος

Φυσικά παίζει ρόλο το πόσο χρόνο είναι ανοιχτός ο ff και τι περιέχουν οι
καρτέλες αυτές.
Το δικό μου αποτέλεσμα ήταν απο 1 site που έχει flash, ένα χωρίς και το
gmail.
Επίσης έχω ανοιχτό τον browser ώρες τώρα...