Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΛΥ ΜΝΗΜΗΣ Ο FIREFOX

Dimitris Diamantis - ftso kotsifi at gmail.com
Fri Jul 25 16:21:51 BST 2008

Στις 25 Ιούλιος 2008 6:05 μμ, ο χρήστης SOKRATES ARGYRIOU <
sargirio at gmail.com> έγραψε:

> Δεν νομίζω οτι 150ΜΒ ειναι φυσιολογικά. Τα θεωρώ υπερβολικά. Μήπως θυμάσαι
> αν η παλιά έκδοση κατανάλωνε τόση μνήμη?
>
> Στις 25 Ιούλιος 2008 5:47 μμ,ο χρήστης Simos Xenitellis <
> simos.lists at googlemail.com> έγραψε:

> --
> P Think before you print.
> Argyriou Sokrates
> Technikal Satelite engenering
> Thesaloniki Greece

Ορίστε και το δικό μου με 3 tabs ανοιχτά:
243.3 MiB +  14.4 MiB = 257.7 MiB       swiftweasel-bin

Ο νέα έκδοση του ff καταναλώνει λιγότερη μνήμη απο την προηγούμενη.
Μικρότερη κατανάλωση έχει σίγουρα ο Opera.

(swiftweasel: optimized build of the Mozilla Firefox web browser)

--
# "kotsifi":because all of us we are infrequent birds #
They say that if you play a Windows Install CD backwords, you hear satanic