Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΛΥ ΜΝΗΜΗΣ Ο FIREFOX

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Fri Jul 25 15:42:32 BST 2008

H cpu καταναλωνει 16-20%. Eκείνο που τραβάει πολύ ειναι η μνήμη. Οχι δεν
ειναι παράθυρα με fladh. Ειναι παράθυρα που δουλεύω με web mail ή forum.
Οταν ανοιξα την παρακολούθηση συστήματος εχω τύχει τον firefox να τραβάει
μέχρι και 180ΜΒ. Hταν το μόνο πρόγραμμα από όλα που χρειαζόταν τόση μνήμη.
Οταν τον εκλεισα και ο player δουλεψε κανονικά αλλά και η κατανάλωση μνήμης
ήρθε φυσιολογικά. Με την προηγούμενη εκδοση δεν θυμαμαι να ειχα τέτοιο
πρόβλημα.

Στις 25 Ιούλιος 2008 5:29 μμ,ο χρήστης Dimitris Diamantis - ftso <
kotsifi at gmail.com> έγραψε: