Re: ΑΡΘΡΟ ΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ RAM

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Fri Jul 25 12:31:30 BST 2008

Η ταμπακέρα πιστεύω ότι έχει να κάνει με etiquette περισσότερο παρά το
ζήτημα του copyright (το οποίο είναι σημαντικό).

Αν δείτε σε δημόσιες υπηρεσίες, υπάρχουν περιπτώσεις που οι
διαδικασίες τους απαιτούν αρκετό χρόνο από τους πολίτες. Για
παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι μια αίτηση χρειάζεται 5 εγκρίσεις, από
διαφορετικά γραφεία μια υπηρεσίες. Είναι τραγελαφικό από άποψη
οργάνωσης να χρειάζεται να πας ο πολίτης σε κάθε γραφείο ο ίδιος αντί
να υπάρχει εσωτερική διαδικασία στη δημόσια υπηρεσία όπου δίνεις την
αίτηση, την πάνε οι ίδιοι της δημόσιας υπηρεσίας στα ανάλογα γραφεία
και παίρνεις την έγκριση.
Το ζήτημα εδώ είναι ότι μια τυπική εσωτερική πολυπλοκότητα εξάγεται
στους πολίτες. Το σημείο που αυτό δημιουργεί το μεγάλο πρόβλημα είναι
όταν πολλαπλασιάζεις τη διαδικασία επί 1000 ή 10000 πολίτες. Χάσιμο
χρόνου.

Παντού (και στο Διαδίκτυο) ο χρόνος είναι πολύτιμος, και όταν
παράγουμε πληροφορία (π.χ. αναφορά σε μια πηγή, «δείτε εδώ...»), είναι
σημαντικό να κάνουμε μια επεξεργασία της πληροφορίας, για να μειώσουμε
το χρόνο των αναγνωστών μας.
Έτσι, είναι σπαστικό να βλέπεις μόνο ένα URL δίχως σχολιασμό ή
απόσπασμα, και δε βοηθάει όταν βλέπεις ολόκληρο το άρθρο (εξαρτάται
από το μέγεθος).

Ως λίστα Ubuntu-gr είναι σημαντικό να βλέπουμε νέες ειδήσεις που είναι
σχετικές/σημαντικές για την κοινότητα. Για το τρόπο παρουσίασης
βλέπουμε πως γίνεται από άλλους και επιλέγουμε την πιο χρήσιμο
παρουσίαση. Δεν ισχυρίζομαι ότι γνωρίζω τον τέλειο τρόπο παρουσίασης
πληροφοριών. Αυτό που κάνουμε είναι βλέπουμε διάφορους τρόπους
παρουσίασης και προσπαθούμε να βελτιωθούμε.

Δεν υπάρχει θέμα παρεξήγησης και αν το αρχικό μου γράμμα έδωσε τη ιδέα
αυτή, είναι λόγω του ότι αφιέρωσα λίγο χρόνο να το συντάξω.

Σίμος