Greek Team Review

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Wed Jul 23 10:57:50 BST 2008

Χθες ανακάλυψα, κατά τύχη, πως η αίτηση μας είχε συμπεριληφθεί στην
ατζέντα της συνάντησης του συμβουλίου τοπικών ομάδων του Ubuntu
(LoCoCouncil) που έγινε χθες το απόγευμα [1]. Καθώς όταν το ανακάλυψα
η συνάντηση είχε ήδη ξεκινήσει, ήμουν μόνος μου online και καθόλου
προετοιμασμένος, προτίμησα να μην απαντήσω στο κάλεσμα για την
επαναξιολόγηση. Θα πρέπει να γίνει τώρα στην επόμενη συνάντηση του
συμβουλίου, σε ένα μήνα περίπου [2]. Από τις ερωτήσεις προς τις
υπόλοιπες ομάδες που συμμετείχαν στην χθεσινή συνάντηση, ίσως να
μπορέσουμε να βελτιώσουμε λιγάκι την αίτηση της ομάδα μας. Από ότι
κατάλαβα, ψάχνουν για δεσμούς προς φωτογραφίες από εκδηλώσεις και
σχέδια για μελλοντικά γεγονότα, έργα και συναντήσεις.

[1] https://wiki.ubuntu.com/LoCoCouncilAgenda/20080722
[2] https://wiki.ubuntu.com/LoCoCouncilAgenda

--
Αθανάσιος Λευτέρης