LAN PORT & PUBLIC PORT VIRTUAL SERVER

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Tue Jul 22 18:02:51 BST 2008

2008/7/22 SOKRATES ARGYRIOU <sargirio at gmail.com>:
> Καλησπέρα
>
> Ακολουθώ το παράδειγμα του φίλου
>
> http://ubuntuswitch.wordpress.com/2007/07/01/securely-remote-control-your-ubuntu-via-putty-from-a-windows-host-vncssh/
>
> Στο δικό του παράδειγμα χρησιμοποιεί στον router για ρυθμιση την 22 πόρτα. Ο
> δικός μου router ζητάει 2 πόρτες. Την LAN και την PUBLIC. Αν γνωρίζει
> κάποιος ποιές πόρτες να χρησιμοποιήσω??

Ο router έχει το ρόλο του διαμεσολαβητή που προωθεί πακέτα μεταξύ δύο
δίκτυα, το εσωτερικό σου LAN και το Internet. O router έχει δύο
network interfaces και δύο διευθύνσεις IP. Για το εσωτερικό είναι κάτι
σαν 192.168.1.1 και για το εξωτερικό δίκτυο (Διαδίκτυο) είναι η
(δημόσια) διεύθυνση που δίνει κάθε φορά ο πάροχος.

Τεχνολογικά είναι εφικτό να καθορίσεις διαφορετικές θύρες για την
εξωτερική και για την εσωτερική IP του router. Στο παράδειγμά σου
μπορείς όμως να θέσεις απλά και τις δύο θύρες στη τιμή 22, οπότε αλλού
θα συνδέεσε στο router στη θύρα 22 και θα γίνεται προώθηση στο
εσωτερικό δίκτυο στο μηχάνημα που καθορίζεις στη θύρα 22.

Αν ήθελες να ενεργοποιήσεις δύο υπολογιστές για απομακρυσμένη
πρόσβαση, τότε πρέπει να βάλεις δύο κανόνες, οπότε οι θύρες για την
εξωτερική IP (PUBLIC) πρέπει να είναι διαφορετικές μεταξύ τους. Π.χ.
22 και 2222.

Γενικά, είναι τυπικό για κάποιον να βάζει μεγάλα νούμερα για θύρες στο
PUBLIC, όπως 10022, 20022. Κάθε νούμερο κάτω από 65535 είναι αποδεκτό.