Που είναι ο ήχος; Οέο? Που είναι ο ήχος στο ASUS F7SR-7S056C? <SOLVED>

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Mon Jul 21 12:17:14 BST 2008

Για την ακρίβεια αυτή παράμετρος έπρεπε να μπει  στο

/etc/modprobe.d/alsa-base

Λειτουργεί ήχος τώρα με αλλαγή από System-->Preferences-->Sound-->Device

οπότε μια χαρά είναι ήχος και από τα ηχεία του Φορητού και από τα ηχεία
με usb  ,

Δεν είναι κάτι τρομερό ένα τέτοιο μπέρδεμα με ήχο ,

σημαντικό θεωρώ ότι τα ηχεία τα αναγνώρισε πολύ καλά και με μια απλή
ρύθμιση λειτούργησε άψογα και δυνατότητα  έλεγχου με τα Fn+keys απο το
φορητο .

O/H Stathis έγραψε: