Πως μπορω να παρέχω OpenID πιστοποιητικά απο δικο μου Server;

Brz20 breezer20 at gmail.com
Fri Jul 18 19:50:17 BST 2008

Γεια σας,
Πριν λιγες μερες διαβαζα για το OpenID σε ενα σχετικο περιοδικο που
ανεφερε τα καλα του ολου project.
Πραγματικα ειναι πολυ καλο να δινεις μια φορα τα στοιχεια σου σε εναν
παροχο και απο εκει και περα να εχεις προσβαση παντου.Τουλαχιστον στην
παρουσα φαση εκει που υποστηριζουν το OpenID.
Το ζητημα ειναι οτι το εψαξα και βρηκα το phpMyID το οποιο απο οτι
καταλαβα δημιουργει ενα ποιστοποιητικο το οποιο κραταμε στον προσωπικο
μας Server και απο εκει και περα μπορουμε να το σερβιρουμε οπου μας
επιτρεπετε.
Πως ομως μπορω να παρεχω την δυνατοτητα σε διαφορους ανθρωπους να
αποκτησουν ενα OpenID μεσω του δικου μου Server;
Τι πρεπει να κανω για να το πετυχω αυτο;
Αν μπορει καποιος ας με βοηθεισει γιατι το θεμα μου αρεσει και θελω να
ασχοληθω περισσοτερο.Ποιο πολυ ερασιτεχνικα διοτι ο Server μπορει να
βγει και εκτος λειτουργιας απο μια διακοπη οποτε καποιος δεν μπορει να
βασιστει σε αυτον.
Απλα θελω να ξερω πως να το κανω.