Βοήθεια να σώσουμε ακόμα ένα μηχανολόγο αμαρτωτό

Konstantinos Poulios poulios.konstantinos at googlemail.com
Sat Jul 12 09:05:46 BST 2008

Δειξτου καταρχην αυτο:
http://www.caelinux.com/CMS/

που περιλαμβανει μεταξυ άλλων

http://opencascade.com/
http://www.salome-platform.org/home/presentation/overview/

αν και δεν καταφερα να το κατεβασω και να το δοκιμασω δειχνει πολλα
υποσχομενο.

Εναλλακτική για AutoCad ειναι το VariCad και δεν νομιζω να κοστιζει
περισσότερο.

http://www.varicad.com/en/home/

Επίσης το AutoCad για 2D δεν θα έχει προβλημα να το τρεξει σε VM. Το
Solidworks για 3D δεν νομιζω να τρέχει καλα σε VM. Παντως πιστευω ότι
το VariCad μπορει να καλύψει μερους των αναγκών και του SolidWorks. Άλλη
εναλλακτική θα ήταν το MEDUSA.

Φιλικά

Κώστας