Ti mou susthnete gia DVD player?

Avgi Kyriazi avgikyriazi at gmail.com
Thu Jul 10 19:12:53 BST 2008

Γειά σας!

Μπορείτε να μου συστήσετε κάποιο πρόγραμμα που να παίζει DVD; Ή τουλάχιστον
να μπορώ να κάνω επιλογές στο κεντρικό μενού με το ποντίκι ή το
πληκτρολόγιο; Όταν πήγα να πάιξω ένα DVD τις προάλλες μου έβγαζε την
κεντρική οθόνη και από κει και πέρα τίποτα. Δοκίμασα με Totem, Kaffeine και
Noatun αλλά δεν κατάφερα πολλά πράγματα.

Όσον αφορά το προηγούμενο ερώτημα, τελικά έχει κάποιο πρόβλημα το ρούτερ,
δεν μπορούσα να το κάνω να συνδεθεί στο ίντερνετ ούτε στα μηχανήματα Windows