To laptop den anagnwrizei thn karta ethernet, an kai mou bgazei stoixeia gia to router kai ta IP

Avgi Kyriazi avgikyriazi at gmail.com
Mon Jul 7 12:05:39 BST 2008

Καλημέρα στην λίστα!

Ήρθα Ελλάδα για διακοπές, και έφερα μαζί το λάπτοπ στο οποίο έχω το Ubuntu.
Το συνέδεσα στο router, αλλά δεν συνδέεται στο Internet. Πήγα στο network
manager, δοκίμασα automatic configuration και enable roaming αλλά τίποτα από
τα δύο δεν δουλεύει. Και όταν πήγα στις συσκευές και προσπάθησα να δω τι
παίζει με την κάρτα ethernet μου λέει ότι δεν μπορώ να κάνω configure γιατί
δεν τη βρίσκει.

Η τελευταία φορά που χρησιμοποίησα τη θύρα Ethernet ήταν όταν είχα πάει
επίσκεωη στους φίλους μου και ζητούσα συμβουλές για το USB μοντεμ στο ΙRC.
Δεν την έχω ξαναχρησιμοποιήσει έκτοτε. Το Firestarter το έχω σβηστό. Τι
μπορεί να συμβαίνει;

Ευχαριστώ για το χρόνο σας