ubuntu ?? laptop HP pavillion dv9362ea

Konstantinos Poulios poulios.konstantinos at googlemail.com
Sun Jul 6 20:32:21 BST 2008

το video αν ειναι ogg νομιζω οτι μπορεις να το δεις και σε windows αν
πεις στον media player να αγνοήσει το σφάλμα που θα σου βγάλει.

Σε κάθε περιπτωση μπορεις να το δεις με το προγραμμα vlc.

αν θες μπες και στο #ubuntu-gr κατα την διάρκεια που είσαι μέσα στην
διαδικασια για να σου δωσουμε και realtime οδηγίες.

http://wiki.ubuntu-gr.org/Wiki/Community/IRC