ubuntu σε laptop HP pavillion dv9362ea

antreas dimitriou antreas.p at gmail.com
Sun Jul 6 18:42:02 BST 2008

Εχω το παραπάνω laptop το οποιο έχει 2 partitions το c όπου είναι το σύστημα
και το d το οποιο είναι το recovery.
θέλω να περάσω ubuntu αλλα καθώς τo μηχάνημα είναι τις εταιρίας που δουλεύω
και έχω πολύ χρήσιμα αρχεία μέσα δεν με παίρνει να κάνω καμια χαζομάρα και
πειραχτεί κάτι από τα 2 αυτά partitions.
θα ήθελα να μου πείτε πως ακριβώς μπορώ να περάσω το ubuntu μέσα χωρίς να
πειραχτεί κάτι.
Αν μπορεί ας μου πει κάποιος τα βήματα που πρέπει να κάνω,αν πρέπει να
δημιουργήσω εγώ partition η θα τo κάνει τω ubuntu. Eπίσης τι γίνετε με τo
hardware αν ξέρει κάποιος bluetooth wifi etc αν θα έχω πρόβλημα.