Re: καλημέρα.

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Sun Jul 6 16:18:36 BST 2008

2008/7/6 kosnickx <kosnickx at gmail.com>:
> μετά απο ένα κρασάρισμα αναγκάστηκα να κάνω εγκατάσταση του λειτουργικού
> απο την αρχή. Απο 7.04 πήγα στην 8.04 . Όλα (πολύ) καλά εκτός από το εξής :
> παρόλου που έχω προσθέσει στο πληκτρολόγιο το greek layout κάθε φορά που
> ανοίγω τον υπολογιστή για να χρησιμοποιήσω τα ελληνικά πρέπει να κάνω το
> εξής :
> System -> Preferences -> Keyboard
> επιλέγω το tab Layouts
> (εδώ φαίνεται ότι υπάρχουν 2 layouts - Usa & Greece)
> επιλέγω το Layout Options
> επιλέγω το Layout switching
> [...]

Είχα στείλει μήνυμα στην λίστα παλιότερα σχετικά με αυτό το πρόβλημα.
Νομίζω πρόκειται για το γνωστό σφάλμα
https://bugs.edge.launchpad.net/ubuntu/+source/xorg/+bug/196277.
Ευτυχώς, για όσους επηρεάζονται από το πρόβλημα αυτό, υπάρχει μια
προσωρινή λύση, μέχρι να διορθωθεί σωστά στην διανομή:
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/xorg/+bug/196277/comments/60.

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info