Αλφα Τράπεζα - ίντερνετ εξπλόρερ

Dimitris dimitris123 at gmail.com
Fri Jul 4 14:57:58 BST 2008

Μπράβο Αλέξανδρε

Νομίζω πως έκανες πολύ καλή κίνηση. Πιστεύω πως μόνο έτσι (με επιστολές διαμαρτυρίας) μπορούν να
κουνηθούν λίγο τα νερά. Πιστεύω πως είναι θέμα πόρων (χρήμα-χρόνος). Αν πραγματικά τους απασχολούσε
να το κάνουν, θα το είχαν καταφέρει.

ΥΓ: καλή επιτυχία με την εύρεση εργασίας...

--
Dimitris Kavroudakis

--
Dimitris Kavroudakis