Αλφα Τράπεζα - ίντερνετ εξπλόρερ

Alexis Bitoulas albitoulas at yahoo.gr
Fri Jul 4 14:33:16 BST 2008

Στις 04-07-2008, ημέρα Παρ, και ώρα 14:47 +0300, ο/η Konstantinos Togias
έγραψε:

> Συμφωνώ κι εγώ με αυτό το σχόλιο... Ζητώντας από κάποιον να κάνει μια
> σελίδα ή ένα πρόγραμμα συμβατό με όλους τους φυλλομετρητές (ή έστω με
> όλους τους φυλλομετριητές ανοικτού κώδικα) του ζητάμε κάτι που δεν
> μπορεί να γίνει και έτσι τον ωθούμε απλά να αγνοήσει την παράλογη και
> υπερβολική αυτή απαίτηση. Επειδή υπάρχουν (και πρέπει να υπάρχουν)
> πολλοί και διάφοροι φυλλομετρητές που ο καθένας τους προορίζεται για
> διαφορετικές χρήσεις, σε διαφορετικά περιβάλλοντα και υποστηρίζει
> διαφορετικά υπο/υπερ-σύνολα της HTML/CSS/Javascript κλπ, είναι
> [...]

Ευχαριστώ παιδιά,

θετικά τα σχόλια σας και εύστοχα.

(Αν και για να είμαι ειλικρινής, τώρα που ξαναδιαβάζω το κείμενο μου,
βλέπω πως τη λέξη "όλες", την χρησιμοποίησα μάλλον λόγω κεκτημένης
ταχύτητας κατά τη συγγραφή, πάρα λόγω αποκρυσταλλωμένης άποψής μου για
τις τεχνικές -και μη- λεπτομέρειες που αναφέρετε.)

Ευχαριστώ,

Αλέξης