Re: [team-gnome-gr] Προτάσεις και ερωτήσεις για τις μεταφράσεις του Gnome - Ubuntu

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Fri Jul 4 13:52:41 BST 2008

2008/7/4 Dimitris Diamantis - ftso <kotsifi at gmail.com>:

> Στις 4 Ιούλιος 2008 1:14 μμ,ο χρήστης Konstantinos Togias
> <ktogias at math.upatras.gr> έγραψε:

> Αν είναι να μεταφραστεί και πάλι ως "Επιφάνεια εργασίας" ίσως θα ήταν
> καλύτερο να γίνει "Επιφάνεια_εργασίας" που θα είναι πιο εύκολη η πρόσβαση
> στον κατάλογο απο το τερματικό.

Ο χαρακτήρας _ έχει ειδική σημασία και δηλώνει ότι ο επόμενος
χαρακτήρας είναι συντόμευση.
πχ. _Κλείσιμο, όπου ο χρήστης μπορεί να πατήσει Κ για να κλείσει το
πρόγραμματα (αντί να πάει με το ποντίκι/πληκτρολόγιο στην επιλογή
αυτή).

Για το θέμα του τερματικού, είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσεις την
αυτόματη συμπλήρωση με το ΤΑΒ. Ο φλοιός θα προσθέσει αυτόματα τον
χαρακτήρα διαφυγής \, οπότε γίνεται Επιφάνεια\ εργασίας που δεν έχει
πια κενό.