Αδυναμία εμφάνισης εφαρμογής στο βασικό μενού Εφαρμογών

Alexis Bitoulas albitoulas at yahoo.gr
Thu Jul 3 21:37:56 BST 2008

Καλησπέρα σας παιδιά,

έχω ένα μικρό πρόβλημα-απορία, καθότι ακόμα άπειρος με τα Λίνουξ!

Εγκατέστησα μέσω του Συνάπτικ την εφαρμογή LMMS, που είναι κάτι σαν το
Cubase. Όταν πηγαίνω όμως στις Εφαρμογές για να το βρώ και να το ανοίξω,
δεν εμφανίζεται πουθενά σαν να μην το έχω εγκαταστήσει!

Τσεκάροντας ξανά στον Συνάπτικ, φαίνεται εγκατεστημένο. Κάνω και ένα
reboot αλλά τίποτα. Δίνοντας lmms στο τερματικό, μου δίνει :
could not set realtime priority, αλλά παρόλα αυτά μου ξεκινάει κανονικά
την εφαρμογή!

Μπορώ να κάνω κάτι για να ξεκινώ την εφαρμογή αυτή από το γραφικό
περιβάλλον, ή μόνο αυτή την επιλογή έχω, δηλαδή εκκίνηση μέσα από το
τερματικό?

Επίσης, επειδή νομίζω ότι έχω ξανασυναντήσει το ίδιο φαινόμενο, υπάρχει
γενικά μια στάνταρ διαδικασία για τη λύση αυτού του ζητήματος, ώστε να
μπορώ να την εφαρμόζω κάθε φορά που συναντώ το ίδιο φαινόμενο για μια
οποιαδήποτε εφαρμογή?

Σας ευχαριστώ!

Αλέξης