Πρόβλημα με pidgin

Christos Vasilakis cvasilak at gmail.com
Wed Jul 2 09:38:58 BST 2008

Dennis wrote:
> [...]

Γειά χαρά,

δυστήχως το ICQ άλλαξε λίγο το προτόκολλο του με αποτέλεσμα να μην
μπορεί να συνδεθούν clients εκτός του official.

Ηδη βγήκε καινούργιο release απο to pidgin (2.4.3) που διορθώνει το
πρόβλημα. Αναμένουμε το official update του Ubuntu. Υπάρχει και άλλη
λύση αλλά πρέπει να λερώσουμε το χέρια μας :)

Πληροφορίες εδώ:

https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/pidgin/+bug/244591

Χρήστος