Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ATI RADEON X1600

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Fri Feb 29 18:51:50 GMT 2008

AGAPITE NIKO

EGKATESTHSA KAI ENERGOPOIHSA TON XGL-XSERVER KAI H KARTA ME TA EFFE DOYLEPSE
KANONIKA.
EYXARISTW TON FILO PAYLO GIA TIS ODHGIES.
APLA DEN PAIZOYN TA ELLHNIKA KAI DEN KSERV TI EGINE.
ME TO ALT+SHIFT ALLAZA GLWSSA KAI TWRA DEN ENERGOPOIHTAI.
YPARXEI PERIPTWSI NA EINAI APO TO XGL????

EYXARISTW

Στις 29/2/2008, SOKRATES ARGYRIOU <sargirio at gmail.com> έγραψε: