ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ATI RADEON X1600

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Fri Feb 29 17:45:54 GMT 2008

On Fri, 2008-02-29 at 18:52 +0200, SOKRATES ARGYRIOU wrote:
> Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

Σωκράτη,

ποια έκδοση του οδηγού έχεις εγκαταστήσει; Και με ποιον τρόπο; Είναι
σημαντικό αυτό.

> [...]
> βγάζει το μήνυμα που σου επισυνάπτω σε sscreenshot?? και δεν σουλεύει
> καθόλου το compiz.
> Επίσης αν σε τερματικό δώσω την εντολή compiz μου βγάζει τα ακόλουθα:
> sargirio at sargirio-desktop:~$ compiz
> Checking for Xgl: not present.
> Detected PCI ID for VGA: 01:00.0 0300: 1002:71c3 (rev 9e) (prog-if 00
> [VGA])
> Checking for texture_from_pixmap: not present.
> Trying again with indirect rendering:
> Checking for texture_from_pixmap: not present.
> aborting and using fallback: /usr/bin/metacity
>
> Εσύ μάλλον τα καταλαβαίνεις καλύτερα από μένα

Τα ίδια προβλήματα είχα και εγώ και πάντα με τον ίδιο τρόπο έδινα τη
λύση.

Ίσως να γίνομαι κουραστικός με τον επαναλαμβάνω τα ίδια αλλά ιδού:

1. Στο μηχνάνημά μου δεν έχω xgl. Δηλαδή:

sudo apt-get remove xserver-xgl

(αν θέλεις οπως και δήποτε xgl τότε αυτό είναι άλλο κεφάλαιο και έχω
καιρό να το ακουμπήσω).

2. Χρησιμοποιώ AIGLX το οποίο και χρησιμοποιούν οι νέες εκδόσεις οδηγών
ΑΤΙ

Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα εδώ.

3. Από τα όσα έχεις γράψει μέχρι τώρα συμπεραίνω ότι ο οδηγός είναι
σωστά εγκατεστημένος και ότι έχεις rendering ή 3D acceleration ή όπως
αλλιώς μπορεί να το πει κανείς.

Άρα απλά πρέπει να "διορθώσεις" αυτό το μικρό λαθάκι και να "πεις" στο
compiz ότι χρησιμοποιείς τον οδηγό fglrx.

Αυτό γίνεται με τον τρόπο που σου είχα περιγράψει σε προηγούμενο μήνυμα
τον οποίο "έκλεψα" από την σελίδα...
http://wiki.cchtml.com/index.php/Ubuntu_Gutsy_Installation_Guide

Διάβασε την σελίδα και είμαι (σχεδόν) σίγουρος ότι δεν θα χάσεις ;-Ρ --
Ίσως υπάρχουν και νέες λεπτομέρειες οι οποίες μου διαφεύγουν.

Μετά τις όποιες αλλαγές, καλού κακού, κάνε ένα log-out & log-in. (Κλείσε
όλα σου τα προγράμματα και ανοιχτά έγγραφα και βγες με "Alt+Cntrl
+Backspace")

Ακόμη δεν λειτουργεί;

--
Nikos Alexandris