Apories sxetika me to virtual box

Avgi Kyriazi avgikyriazi at gmail.com
Fri Feb 29 17:42:18 GMT 2008

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Θα χρησιμοποιήσω τη λύση του dual boot
γιατί η μητέρα μου και η αδερφή μου χρησιμοποιούν 3D σχεδιασμό στο Autocad
καθώς και προγράμματα όπως 3D Studio κλπ και το virtual box, αν κατάλαβα
καλά, θα είναι το λιγότερο πολύ αργό για τις ανάγκες τους.

Στα XP δεν ξαναγυρνάω που να με κάνουν με τα κρεμμυδάκια με βινεγκρέ
μπαλσάμικου ξυδιού, έστω και αν το χάνω λίγο με το linux και τις οδηγίες με
τις γραμμές εντολών. Πήρα ένα βιβλίο και έχω ενθουσιαστεί, δεν βλέπω την ώρα
να πάρω τον υπολογιστή από το service και να αρχίσω να παίζω.

Εξακολουθώ να έχω την απορία για το πώς μπαίνω στο IRC και η κανούρια απορία
που μου γεννήθηκε είναι αν έχω τα δεδομένα σε διαφορετικό partition, μπορώ
να έχω εγκατεστημένες διάφορες γεύσεις του Linux και να έχω την ίδια
πρόσβαση σε όλα; Το ρωτάω γιατί ένα περιοδικό που πήρα είχε δωρεάν DVD με
διάφορες εκδόσεις του Linux και όλες φαινόντουσαν ωραίες.