ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ATI RADEON X1600

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Fri Feb 29 16:42:10 GMT 2008

On Fri, 2008-02-29 at 18:22 +0200, SOKRATES ARGYRIOU wrote:
> Καλησπέρα,

Καλησπέρα Σωκράτη

> Σου στέλνω τις μετρήσεις που ζήτησες.

Ευχαριστώ! Θα σου στείλω με την πρώτη ευκαιρεία και τις δικές μου. Απλά
είμαι περίεργος να δω τι "άλογα" βγάζει η κάρτα μου συγκριτικά με άλλες.

> Εκανα οτι μου ειπες παραπάνω να προσθέσω με την εντολή
> sudo gedit /usr/bin/compiz
> κάποιες γραμμές αλλά δεν εγινε τίποτα.

Έχω παλέψει πάρα πολύ με 2 διαφορετικές κάρτες ΑΤΙ. Και οι δύο όμως
πάντα δούλευαν όταν ακολουθούσα βήμα-προς-βήμα τις οδηγίες στο ATI
unofficial wiki.

Επίσης υπάρχουν αμέτρητα μηνύματα στο επίσημο αγγλικό φόρουμ... και
μάλλον θα χαθείς. Προσπάθησε να κάνεις μια αναζήτηση βάσει του μοντέλου
(κάρτας γραφικών) που διαθέτεις.

Κάτι θα βρεις...

Και κάτι ακόμα: υπάρχουν και πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα σε
ό,τι αφορά στην επιλογή xgl ή aiglx.

Το διαδίκτυο βρίθει από συζητήσεις για το τι είναι καλύτερο. Λίγοι όμως
μπαίνουν στον κόπο να διαβάσουν τις σχετικές πληροφορίες.

Θυμάμαι ότι είχα κάποιο πρόβλημα πάντα με xgl και έκτοτε έμεινα με
aiglx.

> Επίσης ανέφερες για πρόβλημα στο video τρέμουλο εγω το εχω αυτό οταν
> παίζω ταινίες με το vlc και οχι με το totem. Mε το totem παίζουν
> κανονικά.

Αυτό είναι (στην περίπτωση της κάρτας που διαθέτω) γνωστό πρόβλημα όταν
είναι ενεργοποιημένα τα 3Δ γραφικά.

> sargirio at sargirio-desktop:~$ /usr/X11R6/bin/fgl_glxgears
> Using GLX_SGIX_pbuffer
> 3428 frames in 5.0 seconds = 685.600 FPS
> 3169 frames in 5.0 seconds = 633.800 FPS
>
> 3329 frames in 5.0 seconds = 665.800 FPS
> 3328 frames in 5.0 seconds = 665.600 FPS
> 3286 frames in 5.0 seconds = 657.200 FPS
> 3295 frames in 5.0 seconds = 659.000 FPS
> 3215 frames in 5.0 seconds = 643.000 FPS
> 3306 frames in 5.0 seconds = 661.200 FPS

Θα επανέλθω αργά ή γρήγορα όπως υποσχέθηκα.

> Ευχαριστώ.

Εγώ ευχαριστώ