Re: ubuntu 7.10 σε εξωτερικό σκληρό τσέπης για λάπ τοπ???

stam sblackjohn at gmail.com
Thu Feb 28 08:05:51 GMT 2008

Καλημέρα σας
Οι κινήσεις που έκανα  στο λάπ τοπ ήταν οι εξής:
1) Τον εξωτερικό δίσκο δεν τον έβλεπα στο BIOS .
2) Σκέφτηκα να χωρίσω τον μικρό μου δίσκο στα 2
3) Δεν είχα προσέξει ότι το ubuntu 710 είχε πρόγραμμα για παρτίσιον, ήμουν
όμως τυχερός διότι στο τελευταίο περιοδικό του κομπιούτερ για όλους, στο
δισκάκι του είχε το parted magic που είναι το ίδιο με αυτό που έχει το
ubuntu . Σκοπός μου ήταν να υπάρχουν τα δύο λειτουργικά και να αποθηκεύω τα
αρχεία μου στον εξωτερικό.
4) Στο κενό μέρος του δίσκου με 18 γίγα χωρητικότητα διάλεξα να είναι και
αυτό σε NTFS όπως για τα windows.  Δεν μπόρεσα να τα φορτώσω.
5) Τρέχοντας τα ubuntu 710 σε live μορφή και διαλέγοντας γλώσσα ελληνικά ,
δεν με πείραξε που τα μισά μέσα ήταν ελληνικά και τα μισά αγγλικά ,  αλλά
ότι δεν έβρισκα την εντολή να αλλάζω την γλώσσα γραφής μου πότε αγγλικά και
πότε ελληνικά.
6) Βάζοντας και τα ubuntu 704 σε live μορφή και διαλέγοντας γλώσσα αγγλικά
μου παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1) Σε τι φορμάτ πρέπει να είναι ο χώρος που θα φορτωθούν τα ubuntu?
2) Να φορτώσω πρώτα τα 704 και ύστερα να κάνω αναβάθμιση στα 710 (αν και
όταν βρώ το κατάλληλο φορμάτ) , ή απ ευθείας τα 710 ???
3) Υπάρχει κάποια εντολή , και ποια είναι αυτή που να μου λύνει το πρόβλημα
γλώσσας γραφής στο live cd??
Ελπίζω να μην γίνομαι κουραστικός
Αλλά σας ευχαριστώ όλους σας για την βοήθειά σας.
Σταμάτης