Re: Συνάντηση: Σάββατο 1 Μάρτη @ 12:00

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Wed Feb 27 23:02:47 GMT 2008

2008/2/27 Pavlos Ponos <ponospaulos at yahoo.gr>:

>  O/H Giorgos Logiotatidis έγραψε:
>

> Καλησπέρα,
>  προτείνω την πραγματοποίηση συνάντησης της ελληνικής κοινότητας του
> ubuntu το Σάββατο 1 Μάρτη 2008 και ώρα 12:00 στο FreeNode για να
> συζητήσουμε τα παρακάτω θέματα:
> 1. Συμμετοχή στο fosscom
>
> 2. Φιλοξενία ιστοσελίδων για την ομάδα
>  Είναι σε εξέλιξη τη διαδικασία μεταφοράς του site (drupal και wiki) σε
> servers της canonical. Η διαδικασία ωστόσο και διαρκεί πολύ και δεν
> φαίνεται να μας αποδίδει τα επιθυμητά αποτελέσματα αφου η canonical
> [...]
Απλά πηγαίνεις στη σελίδα
http://wiki.ubuntu-gr.org/Wiki/Community/Meetings και κάνεις κλίκ στο
σύνδεσμο "Edit" που βρίσκεται πάνω αριστερά. Μετά επεξεργάζεσαι το
περιεχόμενο τη σελίδας, βάζεις το όνομά σου ή ότι άλλο θές, και μετά
πατάς "Preview" ή τελικά "Save Changes". Να είσαι προσεκτικός, αλλά μη
φοβάσαι μην την χαλάσεις, κρατιόνται οι παλιές εκδόσεις και είναι
εύκολο να αναιρεθούν πιθανά λάθη.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.