Ubuntu CDs

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Mon Feb 25 21:51:22 GMT 2008

2008/2/18 Stavros Temertzidis <bullgr at gmail.com>:
> Συγνώμη παιδιά, παράλειψή μου...
> Υπάρχουν ήδη τα links της ιστοσελίδας μου για τα downloads των ubuntu cd
> artworks
> στο wiki του ubuntu-gr.
> http://wiki.ubuntu-gr.org/Wiki/Community/Marketing/CDArtwork
>
> Μένει τώρα να προστεθούν και τα links για τα torrents του linuxtracker.
> Μπορεί να το αναλάβει κανείς αυτό;
>
> Ευχαριστώ...

Με μια καθυστέρηση, έγινε καταχώριση στην ιστοσελίδα του ubuntu-gr για
την πολύ καλή δουλεία που έκανες Σταύρο. Ευχαριστούμε! Επίσης έκανα
mirror τα αρχεία σου στο hosting μου, καθώς η κατάσταση του hosting
του ubuntu-gr είναι εδώ και αρκετό καιρό σε στάδιο μεταφοράς και δεν
θα ήταν σίγουρο να θα έμενα εκεί για πολύ.

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info