ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ INTERNET

Pavlos Ponos ponospaulos at yahoo.gr
Mon Feb 25 16:44:14 GMT 2008

O/H Andreas Kalogeropoulos έγραψε:
> Είμαι αυτός με το modem sagem fast 800.
> Ακόμα δεν έχω καταφέρει να συνδεθώ στο internet.
> Έχω ακολουθήσει όλες τις οδηγίες του UbuDSL.
> Κάνω επανεκκίνηση και πηγαίνω στο παράθυρο που δείχνει την κατάσταση
> σύνδεσης.
> Μου γράφει εναλλάξ πότε "γίνεται σύνδεση" και πότε "αποσυνδέθηκε".
> Μοιάζει σα να μην αναγνωρίζει το username και το password.
> Δοκίμασα να ξανατρέξω το πρόγραμμα και κάθε φορά να δίνω το Username
> με διαφορετική μορφή.
> Δηλαδή με τα εξής στύλ: "username at otenet.gr
> <mailto:username at otenet.gr>", "username" και username at otenet
> [...]
Πρόσφατα το έκανα και εγώ το ίδιο και είχα ένα προβληματάκι...

Καταρχήν πρέπει να είναι στις Συνεδρίες που φορτώνει το Ubuntu κάθε φορά
που συνδέεται. Πρέπει να υπάρχει και το UbuDsl. Αν δεν υπάρχει, βάλτο...
Bρες το εκτελέσιμο στο usr και βάλτο... Αν δεν είναι εκεί πρέπει σε κάθε
reboot να δίνεις απ' την αρχή pass και user...

Επίσης το δεύτερο με μένα ήταν ότι παρόλου που οι οδηγίες λένε ότι
ζητάει cd εγκατάστασης των Ubuntu, εμένα δε μου το ζητούσε μέχρι και την
10η φορά που το έκανα εγκατάσταση. Από εκεί και περά αφού μου ζήτησε cd
μπήκε και στις συνεδρίες και σε κάθε reboot το ίντερνετ παίζει....