Mporw na swsw thn katastash?

Avgi Kyriazi avgikyriazi at gmail.com
Sun Feb 24 18:55:01 GMT 2008

Kάνοντας backup στα αρχεία μου, με την προοπτική να κάνω επανεγκατάσταση στα
ΧΡ, διαπίστωσα ότι δε μπορούσα να μετακινήσω όλα τα αρχεία στον εξωτερικό
σκληρό, και εκείνα που μπόρεσα να μετακινήσω, όταν συνέδεσα τον εξωτερικό
σκληρό σε έναν άλλο υπολογιστή, δεν μπορούσα να τα ανοίξω γιατί ήταν corrupt
files.

Μια φίλη μου έχει μια παλιά έκδοση του Ubuntu σε Live CD και το χρησιμοποιεί
για ανάκτηση αρχείων. Μπορώ να σώσω τα δεδομένα μου με το Live CD του 7.10 ή
να ζητήσω από τους τεχνικούς να μου το σώσουν; Και αν γίνεται, πού θα
μπορούσα να βρω οδηγίες;

Ευχαριστώ
Αυγή