ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ INTERNET

Andreas Kalogeropoulos andjan at otenet.gr
Sun Feb 24 15:04:07 GMT 2008

Δεν έχω καταφέρει ακόμα να συνδεθώ στο internet.
Κατέβασα ένα πρόγραμμα που λέγεται UbuDSL (νομίζω μου το είχε στείλει ένας από εσάς) για το modem μου που είναι sagem fast 800.
Έχω κάνει κανονικά (πιστεύω) install, έχω γράψει username και password και το έχω ρυθμίσει να μπαίνει στο internet με το που μπαίνει στο ubuntu.
Παρόλα αυτά, όταν μπαίνω στο ubuntu, μου γράφει σχεδόν αμέσως πάνω δεξιά "Κατάσταση: Αποσυνδέθηκε".
Κατέβασα ένα οδηγό χρήσης του desktop του ubuntu, σε pdf, και βρήκα κάτι οδηγίες για το πώς συνδεόμαστε στο internet. (Administration --- Network), κι εκεί ζητάει τα εξής: IP address, Subnet mask και Gateway address.
Πήγα στα windows, κάτω δεξιά, στο μέρος που δείχνει ότι είσαι συνδεδεμένος, έκανα δεξί κλίκ και πάτησα status και μετά details.
Από τα συμφραζόμενα υπέθεσα ότι το IP address είναι το Client IP address και το Gateway address είναι το Server IP address.
Ξαναπήγα στο ubuntu και έβαλα ότι είχα σημειώσει και δοκίμασα τα εξής Subnet mask: 255.0.0.0 και 255.255.255.0 (πάντως ακόμα δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς είναι το Subnet mask)
Και πάλι τίποτα.
Πιο μετά κατάλαβα ότι κάθε φορά που μπαίνω στο internet, Server IP address και Client IP address είναι διαφορετικά.
Αυτά είναι όσα έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής. Ελπίζω να μην σας κούρασα.
Φαντάζομαι ότι υπάρχει κάτι που πρέπει να κάνω και δεν έχω κάνει
Τι είναι αυτό;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.