Re: αγορά laptop - ok με ubuntu?

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Sun Feb 24 09:54:52 GMT 2008

Γενικώς πάντως να γνωρίζετε ότι τα μοναδικά προβλήματα ασυμβατότητας
που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε σε ένα laptop είναι στη κάρτα γραφικών,
modem & wifi.

Καλό είναι να επιλέγουμε laptop με intel chipset (ακόμα και το wifi) και
κάρτα γραφικών nvidia
που αυτά έχουν πολύ καλή υποστήριξη στον linux kernel.

Μια άλλη καλή περίπτωση είναι να βλέπετε το hardware specification των
Ubuntu laptops της Dell,
μιας και η προεγκατεστημένη έκδοση Ubuntu που δίνεται μαζί με το laptop τους
δεν έχει κάποια "χακιά"
στον πυρήνα του. Είναι ακριβώς όπως στην κανονική διανομή.

Η Dell για να μην μπει στον κόπο να κάνει "χακιές" στον πυρήνα ή να
ταλαιπωρούνται με τη δημιουργία
κώδικα, φρόντισε το hardware της να έχει έτοιμους τους drivers στον πυρήνα
του linux.

Οπότε καλό είναι να ρίξετε μια ματιά στη σελίδα τους, και γιατί όχι, ίσως
και να αγοράσετε ένα Dell laptop.

Στις 24/2/2008, Stratos Laspas <stratos at laspas.gr> έγραψε:

> λίστα ή όχι, οπότε αν κρίνετε ότι δεν έγκειται στο ενδιαφέρον των υπολοίπων
> παρακαλώ απαντήστε μου απευθείας χωρίς κοινοποίηση στη λίστα, κατά την κρίση
> σας.
>
> Έχω ένα acer 5920G με την ίδια κάρτα και παίζει κανονικά (το directX10
> είναι για windows, δεν έχει νόημα στο linux)

> Υποστηρίζεται όλη εάν βάλεις 64bit έκδοση

> Παίζει (ενώ τα XP θέλουν drivers ;-) )

> Αν δεν κάνω λάθος είναι κάτι σαν το εξής: έχει μια ποσότητα μνήμης flash
>   όπου  (εάν το λειτουργικό το υποστηρίζει) αποθηκεύει αρχεία εκκίνησης.
> Δεν σου λέει τίποτα, στην πραγματικότητα.

> [...]

10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10