Altec+Ubuntu

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Fri Feb 22 22:08:23 GMT 2008

2008/2/22 Dimitrios Papadopoulos <chaosdynamics at googlemail.com>:
> Kαλησπέρα,
>
> επειδή κι εμένα θα με ενδιέφερε αυτή η εφαρμογή (Κεφάλαιο) να δοκιμαστεί σε
> linux, θα έδινα προσοχή στα εξής:
>
> * το Κεφάλαιο 4 είναι μάλλον γραμμένο σε dos (μπορεί να λέω και βλακείες,
> οπότε ας με διορθώσει κάποιος)
>  * εκτός από το wine υπάρχει και το dosemu (και κάποια άλλα dos emulators)
>
> Οπότε θα ήταν πολύ πιο λογικό και ίσως και πιο εύκολο να δοκιμαστεί σε ένα
> dos emulator.
>
> Το βασικό όμως πρόβλημα που βλέπω είναι όχι πως θα τρέξει σε έναν emulator
> [...]

Κατέβασα από το
http://swsupport.altec.gr/eservices/dp.asp?pageid=101410 την demo
έκδοση του κεφαλαίου 4. Και τη δοκίμασα σε wine σε ubuntu 7.10 (WINE
0.9.46). Ενώ η εγκατάσταση ολοκληρώθηκε με επιτυχία, δυστυχώς το
πρόγραμμα δεν κατάφερε να τρέξει. Η εκκίνηση του kef32.exe κολλάει με
τη συνεχή επανάληψη του μηνύματος

fixme:font:WineEngCreateFontInstance Untranslated charset 255

και χρήση επεξεργαστή πάνω από 95%. Έκανα ένα γρήγορο googling με το
παραπάνω σφάλμα, αλλά δεν βρήκα κάτι χρήσιμο.

Αν κάποιοι από εσάς ενδιαφέρονται αρκετά να τρέξει το πρόγραμμα αυτό
κάτω από wine μπορούν να το ψάξουν λίγο περισσότερο και να κάνουν μια
αναφορά σφάλματος στο bugzilla του wine, δίνοντας και το link για
κατέβασμα του demo, μπας και ασχοληθεί κανείς από τους dvelopers και
testers να το δει. Θα μπορούσε παράλληλα να υπάρξει και ανάλογη επαφή
με την ALTEC (πχ. ένα ωραίο email του στυλ "Ενδιαφέρομαι να τρέξω το
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 σε linux. Δοκίμασα σε ubuntu 7.10 με WINE 0.9.46, αλλά
παρουσιάζεται το τάδε σφάλμα. Έχω ήδη κάνει την ταδε αναφορά σφάλματος
στο wine. Οποιαδήποτε βοήθεια από μέρος σας για την επίλυση του
προβλήματος είναι ευπρόσδεκτη. ) μπας και μπορέσει και αυτή να
βοηθήσει (αν και αμφιβάλλω για το πόσο πρόθυμη θα είναι).

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.