αγορά laptop - ok με ubuntu?

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Fri Feb 22 18:39:32 GMT 2008

Φαίνεται δυνατό μηχάνημα.

On Fri, 2008-02-22 at 08:54 -0800, Elias Paraponiaris wrote:
> Καταρχήν θέλω να πω πως δεν ξέρω αν θα έπρεπε να απευθύνω το μήνυμα στη λίστα ή όχι, οπότε αν κρίνετε ότι δεν έγκειται στο ενδιαφέρον των υπολοίπων παρακαλώ απαντήστε μου απευθείας χωρίς κοινοποίηση στη λίστα, κατά την κρίση σας.
> Λόγω βλάβης του Η/Υ μου σκοπεύω να αγοράσω άμεσα το ακόλουθο latptop
> Turbo X Iron VN 72-432
> με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
> Core 2 Duo T7250 2,00GHz
> NVIDIA GeForce 8600M GT 512MB (DirectX10)
> Μνήμη 4GB DDR2 (υποστηρίζεται όλη?)
Με Ubuntu 64-bit θα είσαι μέσα στο παιχνίδι!

> Σκληρό 320GB 5400rpm SATA
> Intel Turbo Memory (λέει για ταχύτερη εκκίνηση... χρησιμεύει?)
Πρώτη φορά το ακούω αυτό! Νέα τεχνολογία;

> Αναλυση 1680Χ1050 σε 15,4'' οθόνη
> Σκοπεύω να εγκαταστήσω ubuntu. Γνωρίζει ή εκτιμάει κάποιος αν θα υπάρξουν δυσεπίλυτα προβλήματα (π.χ. με wi-fi, κάρτα γραφικών, κλπ)?

To σημαντικό είναι να μην έχεις πρόβλημα με την κάρτα γραφικών μιας και,
συνήθως, όλα τα υπόλοιπα υποστηρίζονται out-of-the-box.

Εδώ ένα μήνυμα σχετικό με την συγκεκριμένη κάρτα γραφικών... φαίνεται να
έχει λυθεί κάποιο πρόβλημα που αντιμετώπισε κάποιος.

Υπάρχουν και άλλα (νομίζω όμως ότι η κάρτα παίζει μια χαρά με ubuntu)

http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=680225&highlight=nvidia+8600

> Ευχαριστώ
> Ηλίας

Φιλικά,