αγορά laptop - ok με ubuntu?

Elias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Fri Feb 22 16:54:00 GMT 2008

Καταρχήν θέλω να πω πως δεν ξέρω αν θα έπρεπε να απευθύνω το μήνυμα στη λίστα ή όχι, οπότε αν κρίνετε ότι δεν έγκειται στο ενδιαφέρον των υπολοίπων παρακαλώ απαντήστε μου απευθείας χωρίς κοινοποίηση στη λίστα, κατά την κρίση σας.
Λόγω βλάβης του Η/Υ μου σκοπεύω να αγοράσω άμεσα το ακόλουθο latptop
Turbo X Iron VN 72-432
με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
Core 2 Duo T7250 2,00GHz
NVIDIA GeForce 8600M GT 512MB (DirectX10)
Μνήμη 4GB DDR2 (υποστηρίζεται όλη?)
Σκληρό 320GB 5400rpm SATA
Intel Turbo Memory (λέει για ταχύτερη εκκίνηση... χρησιμεύει?)
Αναλυση 1680Χ1050 σε 15,4'' οθόνη
Σκοπεύω να εγκαταστήσω ubuntu. Γνωρίζει ή εκτιμάει κάποιος αν θα υπάρξουν δυσεπίλυτα προβλήματα (π.χ. με wi-fi, κάρτα γραφικών, κλπ)?
Ευχαριστώ
Ηλίας
ΥΓ1: Προτίμησα ΠΛΑΙΣΙΟ λόγω τιμής αλλά κυρίως λόγω γρήγορου service
ΥΓ2: Αν έχετε άλλη λύση-laptop να προτείνετε για ubuntu παρακαλώ κάντε το.